عربستان تامین کننده هزینه تمامی جنگ ها در منطقه است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kebria و آدرس kebriai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 1514
بازدید هفته : 2799
بازدید ماه : 2759
بازدید کل : 121409
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 84
:: باردید دیروز : 1514
:: بازدید هفته : 2799
:: بازدید ماه : 2759
:: بازدید سال : 17416
:: بازدید کلی : 121409

RSS

Powered By
loxblog.Com

همدلی و همزبانی ، مسائل سیاسی،فرهنگی،اجتماعی، نظامی

عربستان تامین کننده هزینه تمامی جنگ ها در منطقه است.
پنج شنبه 16 / 7 / 1394 ساعت 19:56 | بازدید : 327 | نوشته ‌شده به دست مرتضی | ( نظرات )

وی در بخش دیگر سخنان خود ریاض را مسئول کشتار حجاج در منا دانست و اعلام کرد: عربستان سعودی به دلیل سوء مدیریت و بی کفایتی و درس نگرفتن از اشتباهات گذشته اش باعث وقوع فاجعه منا شد. آنچه در منا رخ داد یک رفتار داعشی بود که هیچ ارتباطی به انسانیت نداشت و سعودی ها عمدا به مجروحان حادثه منا رسیدگی نکردند و آنها را ساعت ها در شرایط وحشتناک نگه داشتند. چرا سعودی ها با وجود اینکه می دانستند حجاج از ملیت های مشخص هستند یکی از درب ها را بستند و این راه و روش را انتخاب کردند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: اگر ایران نسبت به این فاجعه اعتراض نمی کرد این قضیه مسکوت می ماند و به فراموشی سپرده می شد. تکبر سعودی ها منجر به اعتراض ایران شد. تکبری که نمونه آن را می توان در رفتار مقامات سعودی و مخالفت «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان با درخواست «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی اش درباره برگزاری نشست مشترک برای بررسی فاجعه منا، مشاهده کرد.

سید حسن نصرالله درباره سوریه نیز اظهار داشت: ما در سوریه در برابر فرصتی برای افزایش پیروزی ها و از بین بردن توطئه ای که برای منطقه طراحی شده است قرار داریم و تلاش خواهیم کرد از این فرصت بهره برداری کنیم.

وی تاکید کرد: نباید از دشمن اسرائیلی غافل شویم اگرچه نبرد امروز ما با تکفیری ها است اما گروه هایی همچون جبهه النصره، القاعده و داعش همگی خدمتکاران رژیم صهیونیستی هستند رژیمی که سرنگونی نظام بشار اسد به نفع آن است و این توطئه را از سال 2006 آغاز کرده است لذا باید نسبت به اسرائیل هوشیار باشیم و همواره برای نبرد آماده باشیم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: اسرائیل تلاش کرد بر سر راه توافق هسته ای ایران مانع تراشی کند اما این توافق امضا شد و فرصت های بسیاری را برای ایران فراهم خواهد کرد.

وی درباره اوضاع لبنان نیز گفت: هیچ افقی برای حل بحران لبنان وجود ندارد زیرا همه در انتظار وضعیت منطقه هستند تا گزینه ای را برای حل بحران لبنان انتخاب کند و این در حالی است که لبنانی ها می دانند می توانند خود در این رابطه تصمیم گیری کنند و به طرف های خارجی تکیه نکنند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: